مسابقات قایقرانی کانوپولوی کاپ آزاد قهرمانی کشور که با حضور 10 تیم منتخب روز گذشته در پیست کانوپولوی

مسابقات قایقرانی کانوپولوی کاپ آزاد قهرمانی کشور که با حضور 10 تیم منتخب روز گذشته در پیست کانوپولوی پارک یادگاران مراغه آغاز شده بود، با برتری اراک به پایان رسید.

 

منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرست مسابقات کانوپولوی کاپ آزاد کشور گفت: این مسابقات با حضور تیم هایی از اراک، گیلان، قزوین، زنجان، البرز، نوشهر، تبریز، مراغه و 2 تیم از کرمانشاه در این شهرستان برگزار شد و تیم های البرز و کرمانشاه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

فرهاد آقایی افزود: این مسابقات با هدف حفظ آمادگی تیم های کانوپولوی کشور و شناسایی ظرفیت های ورزشکاران این رشته جهت عضویت در تیم ملی کشور و اعزام به مسابقات آسیایی مالزی در آبان سال جاری، برگزار شد.

وی افزود: پیست قایقرانی پارک یادگاران مراغه که مطابق با استانداردهای بین المللی است، ضمن توجه به ظرفیت های رودخانه صوفی چای در این شهرستان احداث شده و تاکنون میزبان چهار دوره از رقابت های کانوپولوی کشوری و اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی فرانسه و آسیایی هنگ کنگ و هند بوده است.

وی با اشاره به ثبت تورنمنت صوفی چای مراغه در تقویم جهانی قایقرانی افزود: پیست آب های خروشان این پارک نیز پیش از این برای برگزاری اردوهای تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی و برگزاری دور ه های مربیگیری بین المللی مورد استفاده قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:, | 9:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |