رئیس گمرک مراغه خبرداد: افزایش 15 درصدی صادرات از گمرک مراغه

 رئیس گمرک مراغه گفت: در 10 ماه گذشته سالجاری میزان کالاهای صادر شده از این گمرک در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافته است.

 http://photos.wikimapia.org/p/00/04/02/92/61_big.jpg
برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید
 

 حیدر جلال زاده افزود: ارزش کالاهای صادراتی از این گمرک بیش از 20 میلیون و 300 هزار دلار، معادل 631 میلیارد و 879 میلیون ریال بوده که از نظر وزنی 15 درصد و از نظر ارزش 5.8 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان صادرات غیرنفتی ازگمرک مراغه در مدت مشابه سال قبل حدود 18 میلیون و 720 هزار دلار بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 65 هزار و 148 تن محصولات غیر نفتی از طریق این گمرک به خارج صادر شده و این در حال است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 56 هزار و 784 تن بود.
جلال زاده گفت: شیشه، آیینه، کربنات سدیم، کود شیمیایی، آبگرمکن، مصنوعات فلزی، سنگ و قطعات نیمه ساخته فلزی از جمله صادرات گمرک مراغه در بخش صنعتی و کشمش، سوسیس خام، آرد، گندم، خرما، بادام هندی و زمینی در زمینه صادرات بخش کشاورزی است.

رئیس گمرک مراغه با بیان اینکه بیش از یک هزار و 300 اظهارنامه صادراتی در گمرک مراغه از ابتدای امسال صادر شده افزود: تسهیلات ایجاد شده در زمینه صادرات از سوی دولت تدبیر و امید، موجب افزایش میزان صادرات از طریق این گمرک به خارج از کشور شده است.

گمرک مراغه از آذرماه 1375 و به‌ منظور تسریع در تشریفات گمرکی و صادرات خشکبار مراغه و شهرستان ‌های مجاور کار خود را آغاز کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 بهمن 1395برچسب:, | 11:32 | نويسنده : شهروند مراغه ای |