استاد کریمی مراغه‌ای تجلیل می‌شود
 رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب و آیین تجلیل و بزرگداشت استاد حاج حسین کریمی مراغه‌ای برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب و آیین تجلیل و بزرگداشت استاد حاج حسین کریمی مراغه‌ای برگزار می‌شود.

وی، افزود: جشن بزرگ انقلاب روز پج‌شنبه ۷ بهمن‌ماه جاری راس ساعت ۱۸ در محل تالار اجتماعات شهرداری تبریز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشن از استاد حاج حسین کریمی مراغه‌ای شاعر توامند کشور تجلیل به عمل خواهد آمد، ادامه داد: در جشن بزرگ انقلاب شاعران مطرح کشوری از جمله علیرضا قزوه و ناصر فیض حضور خواهند داشت.

میلانی اضافه کرد: در جشن بزرگ انقلاب به همراه تجلیل از استاد کریمی مراغه‌ای از مقام شامخ شاعران انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه حضور در این برنامه برای عموم آزاد است، افزود: در این جشن شاعران برجسته‌ای از سراسر استان حضور می‌یابند و شعرخوانی می‌کنند.

میلانی گفت: حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی همواره حامی شاعران و هنرمندان خود می‌باشد و امید است بتوان به رسالت خود که همانا پرورش و‌ حمایت از شاعران انقلابی و اجتماعی است، جامه عمل پوشاند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 بهمن 1395برچسب:, | 17:35 | نويسنده : شهروند مراغه ای |