رژیم صهیونیستی با قتل دادستان مساله‌دار آر‍ژانتین دنبال می کند
رژیم صهیونیستی با قتل دادستان مساله‌دار آر‍ژانتین دنبال می کند:
 
تنفس مصنوعی به توطئه آمیا
تنفس مصنوعی به توطئه آمیا
سرویس: بین الملل
تل‌آویو از هر کانال ممکن توطئه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی دنبال می‌کند. رژیم صهیونیستی که با خودزنی دست به انفجار در مرکزیهودیان آر‍ژانتین«آمیا» زده بود با طراحی ادعاهای جدید و قتل دادستان سابق این پرونده سعی دارد مسائل جدیدی را مطرح کند.

کابوس‌های دیروز رژیم صهیونیستی این روزها در حال تعبیر است. دولت بنیامین نتانیاهو براثر درگیری داخلی احزاب صهیونیست ساقط و پارلمان کنست منحل شده است. اوضاع اقتصادی سرزمین های اشغالی به شدت وخیم گزارش شده است،این موضوع در کنار احساس ناامنی شهروندان صهیونیست موجب مهاجرت معکوس شده است.

در کنار التهاب داخلی سرزمین‌های اشغالی ، رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی نیز به شدت منزوی شده است. کشورهای اروپایی یک به یک کشور فلسطینی را به رسمیت می شناسند و راه برای اعلام جرم جنایت جنگی علیه تل‌آویو هموار شده است. جمهوری اسلامی توانسته حقانیت صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای خود را به جهان اثبات کند.

می توان گفت،رژیم صهیونیستی این روزها طعم سقوطی کشنده را مزه می کند و برای فرار از این موضوع ، عملیاتی شدن توطئه‌هایی چند وجهی را آغاز کرده است.

مهدی دواتگری،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: « صهیونیست‌ها که حامیان اصلی داعش در پشت پرده هستند، عملیات تروریست های تکفیری در قلب پاریس را طراحی کردند و در ادامه موضوع را به یک مغازه یهودی کشاندند. در ادامه اسرائیلی ها منابع مالی مورد نیاز برای انتشار 5میلیون نسخه از نشریه شارلی ابدو و کاریکاتور موهن پیامبر اعظم را تامین کردند.»

وی در ادامه افزود: « حضور بدون دعوت نتانیاهو در راهپیمایی اتحاد پاریس ، نشان داد اسرائیلی ها به دوستان خود نیز رحم نمی کنند. رژیم صهیونیستی با این اقدام سعی داشت افکار عمومی جهان را از طرح و بررسی اتهام جنایات جنگی منحرف کرده و زمینه را برای عملیاتی شدن توطئه های بعدی فراهم کنند.»

جالب اینجاست که تل آویو در جنگ داخلی آمریکایی ها نیز مداخله خود را آغاز کرده است ، بنیامین نتانیاهو بدون رعایت عرف دیپلماتیک و با بی اعتنایی به رئیس جمهوری ایالات متحده بنا به دعوت کنگره آمریکا به واشنگتن خواهد رفت تا علیه برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران سخنرانی کند. روزنامه هاآرتص، به نقل از یک دیپلمات ارشد آمریکایی که نام وی فاش نشده است ، می نویسد‌:«سفر نتانیاهو در واقع تف به صورت باراک اوباما است.»

دواتگری  گفت:«تل‌آویو می خواهد نتیجه پرونده هسته ای ایران را تحت تاثیر قرار دهد،البته این موضوع را نباید فراموش کنیم که هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها خود را ملزم به تامین منافع نامشروع رژیم صهیونیستی می ‌دانند و تهران این موضوع را در معادلات خود همیشه لحاظ می کند. آمریکایی ها تنها در نحوه تامین امنیت رژیم صهیونیستی اختلاف دارند نه اصل موضوع!»

رژیم صهیونیستی  پس از ماجرای تروریستی پاریس، ضمن تعرض به خاک سوریه و در راستای همراهی با تروریست های تکفیری داعش با حمله هوایی اقدام به شهادت 6تن از نیروهای حزب الله و یکی از مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد. براساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های صهیونیستی ، سرزمین های اشغالی در حالت ترس و اضطراب بی سابقه‌ای فرو رفته‌است. تل‌آویو می داند با انتقام عقلانی حزب الله مواجه خواهد شد اما انتظار برای وقوع این اتفاق برای آنها بسیار کشنده‌تر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:«رژیم صهیونیستی به شدت از ناکامی تروریست ها در مواجه با نیروهای مقاومت و ارتش سوریه خشمگین است و با این تهاجم اثبات کرد که داعش حمایت می‌کند. اسرائیل با این حمله تلاش کرد که انتقام شکست های زنجیره‌ای خود را بگیرد و در ادامه روی موج ایجاد شده اسلام‌هراسی و حوادث تروریستی پاریس برای خود حاشیه امن ایجاد کند. البته اسرائیلی ها در صورت وقوع هر اتفاقی احتمالا هجمه شدید رسانه‌ای را دنبال خواهند کرد.»

حال در این میان احتمال تکرار توطئه خودزنی با مظلوم نمایی وجود دارد ، رژیم صهیونیستی در سال1994 با هدایت موساد اقدام به بمب گذاری در مرکز یهودیان آرژانتین «آمیا» کرد تا ایران را متهم به دخالت در این ماجرا کند. آیا رژیم صهیونیستی بر علیه خود برای متهم جلوه کردن حزب الله ، اقدامی خواهد کرد؟!

نکته جالب اینجاست که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ، موساد با طراحی قتل دادستان که پرونده که اتفاقا متهم به روابط محرمانه با تل‌آویو بود سعی دارد جنجالی جدید در آر‍ژانتین آغاز کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خانه ملت به نقل از رویترز،آلبرتو نیسمان، بازپرس 51 ساله پرونده بمب گذاری آمیا به شکل درگذشت. ابتدا مرگ نیسمان خودکشی اعلام شد اما اکنون بیشتر مردم ازجمله خانواده وی و کریستینا کرشنر، رئیس جمهور آرژانتین معتقدند این بازپرس به قتل رسیده است.

آلبرتونیسمان با طرحی که توسط موساد به وی ارائه شده بود ، اتهامات جدیدی مبنی بر رابطه جمهوری  اسلامی ایران با دولت آر‍ژانتین برای سرپوش گذاشتن بر پرونده بمب گذاری آمیا را مطرح کرده بود. البته گفتنی است که وی بنا به دلایل متعدد از این پرونده کنارگذاشته شده بود.

نکته مهم در باره این پرونده این است که رژیم صهیونیستی مدتهاست با ادعای دخالت برخی مقامات ایران در انفجار آمیا خواهان پیگرد بین المللی آنها است و از طریق لابی یهودیان در آرژانتین بر دولت و دستگاه قضایی این کشور فشار وارد می کند تا بر نقش ایران در این رویداد صحه بگذارند . تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در این خصوص ارائه نشده است و ایران و با فاسد خواندن سیستم قضایی آرژانتین، آمیا را توطئه‌ای سیاسی می‌ داند. اسناد و مدارک سازمان یافته از طرف منابع قضایی آرژانتین و لابی صهیونیستی در آرژانتین تا به حال نتوانسته است اتهامی را علیه ایران درباره انفجار آمیا به اثبات برساند.

گزارش ادعایی نیسمان به شدت از سوی رسانه های صهیونیستی بزرگ نمایی شده است. در واکنش به این موضوع،رئیس دفتر رئیس‌جمهوری آرژانتین،درباره اتهامات مطرح شده،گفته است که باور نمی‌کند حتی این گزارش را خود نیسمان نوشته باشد.

آنیبال فرناندز می‌گوید:«من با دادستان نیسمان کمی کار کرده‌ام. می‌دانم که او یک کارشناس شایسته حقوقی بود. ممکن نیست او چنین مزخرفاتی را نوشته باشد.روشن است که او کاری با این مسائل نداشت، اما دور و بر او کسانی بودند که اهداف سیاسی دیگری داشتند.» وی ادامه داد:« تا وقتی او زنده بود به او احتیاج داشتند تا علیه رئیس‌جمهوری طرح اتهام کند. شکی نیست که بعد، جنازه‌اش را می‌خواستند.»

درنهایت ، کریستینا کرشنر، رئیس جمهور آرژانتین در یک پست فیس‌بوکی نوشت:« اتهام‌های نیسمان، عملیات واقعی علیه دولت نبود، (بلکه) این مرگ نیسمان پس از طرح اتهام‌ها است که عملیات واقعی علیه دولت است.»

دواتگری در تحلیل قتل نیسمان،دادستان پرونده آمیا گفت: « رژیم صهیونیستی تلاش می کند به توطئه بمب گذاری در مرکز یهودیان آر‍ژانتین تنفس مصنوعی داده و این پرونده را زنده کند.»

نماینده مردم عجب شیر و مراغه در مجلس  که قتل نیسمان را مشکوک می دادند،فرار دامیان پاختر خبرنگار روزنامه‌ «بوئنوس آیرس هرالد» به سرزمین های اشغالی را پیش کشید و گفت:« این خبرنگار که گویا اولین کسی بوده که خبر قتل نیسمان را منتشر کرده بود ، با فرار به آغوش صهیونیست ها در آینده نزدیک ادعاهای جدیدی را براساس طرح موساد مطرح خواهد کرد تا ایران را متهم به دخالت در بمب گذاری آمیا و قتل دادستان عزل شده آرژانتینی مطرح کند.»

در این میان گفتنی است ، کریستینا کرشنر در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با طرح انتقادات شدید از رژیم صهیونیستی هرگونه دخالت ایران  را رد کرده بود. برخی توطئه قتل نیسمان را انتقام رژیم صهیونیستی از رئیس جمهوری آر‍ژانتین نیز طلقی می کنند.

از طرف دیگر رژیم صهیونیستی شاهد مهاجرت معکوس شهروندان صهیونیست از سرزمین های اشغالی به آرژانتین است و با زنده کردن توطئه انفجار مرکز آمیا تلاش دارد ، با این بحران مواجه کند.البته تل‌آویو در پس طراحی حملات تروریستی پاریس این موضوع را درباره یهودیان فرانسه نیز دنبال می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:, | 11:28 | نويسنده : شهروند مراغه ای |