ولایتمداری و بصیرت برای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

ولایتمداری و بصیرت برای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: برخورداری از ولایتمداری و بصیرت برای صیانت از آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده  در ششمین یادواره شهدای روستای داش آتان مراغه افزود: صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه و رسالتی همگانی برای حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی به عنوان پرچمدار مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار است.

وی اظهار کرد: 9 دی سال 88 به عنوان انقلابی دیگر با حضور گسترده آحاد ملت ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی، موجب ماندگاری و صیانت از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: اقتدار کنونی نظام اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان نشان از ماندگاری و ریشه این انقلاب در اسلام ناب محمدی (ص) دارد.

حجت الاسلام فیضی زاده، یادآوری کرد: اکنون نیز انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی، از هیچ قدرتی ذره ای نمی هراسد و شهادت طلبی مردم به عنوان گزینه ای مهم در جامعه نهادینه شده است.

وی با اشاره به توطئه های نرم دشمنان برای تفرقه افکنی بین امت اسلامی، گفت: عده ای به دنبال وحدت شکنی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند و بصیرت و هوشیاری آحاد امت در این زمینه لازم و ضروری است.

حجت الاسلام فیضی زاده، با محکوم کردن اهانت رسانه های فرانسوی و غربی نسبت به ساحت پیامبر اسلام (ص) خاطرنشان کرد: اسلام هراسی و ضربه زدن به چهره نورانی اسلام و پیامبر اکرم (ص) از مهمترین اهداف نظام سلطه و غرب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, | 8:42 | نويسنده : شهروند مراغه ای |