در هندبال ، شهرداری مراغه 25 بر 25 متوقف شد

لیگ دسته یک هندبال/

پیشتازی پدافند تهران و پاس همدان

دور سوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ هندبال دسته اول گروه غرب باشگاه های کشور با پیشتازی تیم های پدافند تهران و پاس همدان به پایان رسید.

 

دور دوم این مسابقات شامگاه چهارشنبه در سالن دو هزار نفری ابن سینای شهر همدان پایان یافت و در رقابت های امشب خیبر آموزشکده سما اراک مقابل شهرداری مراغه 25 بر 25 متوقف شد، پدافند تهران 32 بر 24 شهرداری سردرود را برد و پاس همدان 34 بر 23 هیات هندبال اراک را از پیش رو برداشت.

در پایان دور سوم تیم پدافند تهران با سه پیروزی صدرنشین است، پاس همدان با دو برد و یک باخت دوم است، خیبر آموزشکده سما اراک با یک برد و دو تساوی سوم است.

فردا پنجشنبه در ادامه مسابقات، ابتدا تیم های پدافند تهران و خیبر آموزشکده سما اراک مقابل هم به میدان می روند، تیم های هیات هندبال کرمانشاه و شهرداری مراغه در دومین بازی دیدار می کنند و در آخرین بازی نیز پاس همدان به مصاف شهرداری سردرود می رود.

این مرحله از رقابت ها از روز دوشنبه 27 بهمن ماه با رقابت تیم های پاس همدان، شهرداری مراغه، پدافند هوایی تهران، هیات هندبال کرمانشاه، خیبر اراک و سردرود تبریز در قالب گروه غرب به مدت پنج روز به میزبانی سالن دو هزار نفری ابن سینای این شهر پیگیری می شود.

پس از برگزاری دور گروهی، دو تیم برتر از هر گروه به نیمه نهایی صعود می کنند و در نهایت سه تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر هندبال کشور را کسب خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, | 10:23 | نويسنده : شهروند مراغه ای |