12 فروردین تجلی نظام اسلامی با کلام نافذ امام راحل است

نماینده مردم مراغه:

12 فروردین تجلی نظام اسلامی با کلام نافذ امام راحل است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین روز تجلی نظام جمهوری اسلامی ایران با کلام نافذ امام خمینی (ره) است.

مهدی دواتگری  افزود: در این روز نور معرفت و ایمان بواسطه رهبری‎های داهیانه رهبر کبیر انقلاب متجلی و با حضور و تایید مردم قدرت سومی بر پایه اسلام در کنار ابرقدرت های شرق و غرب در جهان ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک نظام مبتنی بر آموزه ها و دستورات اسلامی است، اظهار کرد: حضور آگاهانه و رای به نظام نامه جمهوری اسلامی عید دیگری را در ایام نوروز برای کشور رقم زد و این حادثه عظیم در همه تاریخ ماندگار شد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم و اسلام دو رکن اصلی این نظام هستند و در طول تاریخ این دو رکن هیچ گاه در کنار هم قرار نگرفته بودند و تحقق این مهم در این روز بزرگ افتخار بزرگی برای ملت مسلمان ایران است.

دواتگری با اشاره به حضور حماسی و چشمگیر مردم در عرصه های مهم و حساس کشور، اضافه کرد: پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، ملت ایران بر ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب همچنان استوار و ثابت قدم هستند.

وی وحدت و انسجام را مهمترین دارایی و افتخار ملت ایران خواند و گفت: آن چه این نظام را تاکنون استوار و مقتدر نگهداشته انسجام و وحدت ملت ایران است و باید در تقویت این دارایی بیش از پیش تلاش کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357، به دعوت امام خمینی (ره) همه پرسی جمهوری اسلامی ایران در روزهای 10 و 11 فروردین 1358 در ایران برگزار شد.

در این همه پرسی 98٫2 واجدین شرکت در همه پرسی با دادن رای آری، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند و در روز 12 فروردین نتایج اعلام شد و این روز را روز جمهوری اسلامی نامیده شد.

منبع خبر: ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394برچسب:, | 18:45 | نويسنده : شهروند مراغه ای |