رییس اداره کار: جمعیت کارگری مراغه بیش از 23 هزار نفر است

رییس اداره کار: جمعیت کارگری مراغه بیش از 23 هزار نفر است

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: جمعیت کارگری این شهرستان بیش از 23 هزار نفر است.

ناصر مظهریان روز جمعه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت آب و فاضلاب این شهرستان افزود: این تعداد در دو هزار و 213 واحد شامل 40 کارگاه با ظرفیت اشتغال بالای 50 نفر، 268 کارگاه با ظرفیت بالای 10 نفر و یک هزار و 905 کارگاه زیر 10 نفر نیرو مشغول به کار هستند.

وی جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی این شهرستان را 27 هزار و 726 نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته 259 نفر در فرصت های شغلی مختلف مشغول بکار شده اند.

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه ادامه داد: این تعداد از ثبت نام شدگان در موسسه های کاریابی هستند که در فرصت های شغلی به کار گمارده شده اند.

مظهریان با بیان اینکه یک هزار و 629 نفر در این شهرستان در موسسه های کاریابی ثبت نام کرده اند، افزود: هم اکنون 32 تشکل کارگری و کارفرمایی در قالب نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی گفت: همچنین 406 تعاونی فعال در این شهرستان با عضویت 26 هزار نفر وجود دارد که در این تعاونی ها سه هزار و 374 نفر در عرصه تولید، توزیع و خدمات فعالیت می کنند.

مظهریان تکریم کارگر را احترام به کار دانست و اظهار کرد: پاسداشت مقام کارگر در جمهوری اسلامی برخاسته از ارزش های ملی است.

شرکت آب و فاضلاب مراغه دارای 200 نفر نیروی انسانی است که در این آیین از پنج نفر از کارگران این شرکت و هشت نفر از کارگران نمونه شرکت های پیمانکار شرکت آب و فاضلاب مراغه تجلیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, | 17:46 | نويسنده : شهروند مراغه ای |