نمازگزاران مراغه جنایت های آل سعود در یمن را محکوم کردند

نمازگزاران مراغه جنایت های آل سعود در یمن را محکوم کردند

 نمازگزاران مراغه، با انجام راهپیمایی اعتراض آمیز، جنایت های آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

نمازگزاران این شهرستان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با انجام راهپیمایی باشکوه، خشم و انزجار خود را از این جنایت ها نشان دادند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم از جمله طلاب، مسوولان ادارات و نهادهای دولتی، دانشجویان، بسیجیان و بازاریان با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، این تجاوزها و کشتار مردم مظلوم این کشور را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع مراغه تا میدان طلوع فجر این شهر انجام شد، راهپیمایان حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری نیز در جمع راهپیمایان گفت: امروز مردم ایران اسلامی با اعلام همبستگی خود با مسلمانان جهان، انزجار خود را از دشمنان اسلام ابراز کردند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، افزود: استکبار جهانی و صهیونیسم با استفاده از اموال، ذخایر و منابع کشورهای اسلامی به اسلام و مقدسات اسلامی حمله می کنند و رژیم آل سعود نیز با انجام این جنایت ها، به صورت کامل دست نشاندگی خود را به استکبار جهانی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مسلمانان نباید در این مورد بی تفاوت باشند، اظهار کرد: اکنون نیز همان جوانان فدایی که در دوران دفاع مقدس سینه های خود را در برابر دشمنان سپر کردند، آماده اند به فرمان رهبر معظم انقلاب، اهانت کنندگان به مقدسات اسلام را به هلاکت برسانند.

حجت الاسلام پورمحمدی، ادامه داد: امت حزب الله و نمازگزاران مراغه با شرکت در این راهپیمایی، جنایت های شرم آور یک کشور به ظاهر اسلامی علیه مردم مظلوم کشوری اسلامی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی، مردم مراغه با حمایت مجدد از مقاومت و ایستادگی ملت یمن در برابر تهاجم ناجوانمردانه عربستان سعودی، از سکوت و همراهی مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل با رژیم آل سعود به شدت انتقاد کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، شعارهایی مانند مبارز یمنی حمایتت می کنیم، آل سعود جلاد دربدرت می کنیم، فریاد یا محمدا یمن شده کربلا، ای سازمان ملل کو حقوق بشر؟ و مرگ بر آل سعود کودک کش سر دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:, | 18:48 | نويسنده : شهروند مراغه ای |