امام جمعه مراغه: مصوبات سفر استانی رییس جمهوری نقطه عطفی در تاریخ آذربایجان شرقی است

امام جمعه مراغه: مصوبات سفر استانی رییس جمهوری نقطه عطفی در تاریخ آذربایجان شرقی است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مصوبات سفر استانی رییس جمهوری اسلامی ایران به استان نقطه عطفی در تاریخ آن خواهد بود.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سفر حجت الاسلام روحانی به آذربایجان شرقی افزود: این سفر دستاوردهای خوبی برای استان داشت که در صورت اجرا، خدمات این دولت در این استان به خوبی به یادگار خواهد ماند.

وی آغاز عملیات احداث آزاد راه مراغه - هشترود را که از آرزوهای دیرینه مردم مراغه بود، از دستاورد های مهم این سفر برای مردم منطقه اعلام کرد و گفت: تلاش مسوولان این شهرستان در ارتباط با آغاز این طرح قابل قدردانی است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: دولت باید در راستای تامین اعتبار این طرح توجه ویژه ای داشته و مسوولان شهرستان های مراغه و هشترود نیز باید در راستای پیگیری آن تلاش مجدانه ای داشته باشند.

حجت الاسلام پورمحمدی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) گفت: این اعیاد به عنوان روزهای پاسدار، جانباز و آزاده نام گذاری شده و همه این اشخاص به عنوان قشر ایثارگر جامعه محسوب می شوند.

وی یادآوری کرد: تلاش و مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس همیشه برای یادآور جانفشانی و رشادت های آنان است.

حجت الاسلام پورمحمدی سوم خرداد را از روزهای به یاد ماندنی دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: این روز یادگاری از تاریخ دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی است که در آن خرمشهر با خون شهدای عزیز آزاد شد.

وی گفت: در فتح خرمشهر دشمن طعم شکست در جنگ را چشید و با وجود آن همه استحکامات نظامی و نیرو، از نیروهای کم سلاح ایران شکست خورد که این امر مایه فخر و مباهات تمام مردم ایران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, | 19:6 | نويسنده : شهروند مراغه ای |