امام جمعه مراغه: شایسته سالاری از ویژگی های اصلی مدیریت اسلامی است

امام جمعه مراغه: شایسته سالاری از ویژگی های اصلی مدیریت اسلامی است

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر ضرورت ارتباط معنوی مسوولان با خداوند متعال، شایسته سالاری را از ویژگی های بارز در اصل مدیریت اسلامی دانست.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: اگر مدیری ارتباط خود با خداوند را با توجه به آموزه های اسلامی و قرآنی بیشتر کند بدون شک تمامی کارهای اجرایی و پیشنهادی وی در مسیر الهی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: استفاده از این رکن در مدیریت می تواند موفقیت بیشتری را برای جامعه اسلامی به وجود بیاورد همانطوری که امام راحل در شیوه مدیریتی خود برای نهضت انقلاب اسلامی از آن استفاده کرد.

امام جمعه مراغه ادامه داد: شایسته سالاری و انتخاب زیردست های توانمند در پست های کلیدی هر اداره از دیگر ویژگی های یک مدیر اسلامی است که باید به آن توجه کند.

حجت الاسلام پورمحمدی، بر استفاده از فیوضات ماه های مبارک شعبان و رمضان در جامعه تاکید کرد و گفت: مسوولان و کارمندان دولت باید تمامی جوانب این ماه ها را در نحوه مدیریت خود بکار گیرند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه نیز در این نشست از کمک 40 میلیارد ریالی مردم این شهرستان برای ساخت عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد و گفت: سهم این شهرستان نسبت به متوسط کشوری بسیار بیشتر از سایر استان ها است.

ظفر محمدی، خواستار کمک و مشارکت مردم و مسوولان در ساخت حرم حضرت فاطمه زهرا (س) شد و افزود: طبق اعلام سازمان بازسازی عتبات عالیات، ساخت هر متر مربع این مکان مقدس 30 میلیون ریال اعتبار لازم دارد که مردم می توانند با مشارکت در این اقدام، سهم خود را در ترویج فرهنگ شیعی ایفا کنند.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اظهار کرد: تمامی تحرکات انتخاباتی در این شهرستان توسط نهادهای ذیربط رصد می شود و با افرادی که از امکانات دولتی بر له یا علیه نامزدها استفاده کنند، برخورد می شود.

فرماندار ویژه مراغه گفت: مسوولان باید از امانتی که به آنان سپرده شده به خوبی حفاظت کرده و در چارچوب قانون رفتار کنند.

محمدی، همسویی مسوولان با دولت را مهمترین رکن مدیریتی عنوان کرد و افزود: مسوولان باید با انجام کارهای خود به نحو مطلوب از دولت برای خدمتگزاری به مردم حمایت کنند.

وی، پیگیری مستمر بر اجرای طرح های عمرانی را از دیگر وظایف مدیران این شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه جدی مسوولان به اجرای این طرح ها شد.

در این نشست داود رجبی به عنوان رییس بانک کشاورزی مراغه معرفی و از تلاش های اسماعیل غریب نژاد قدردانی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 1:48 | نويسنده : شهروند مراغه ای |