"ایران تنها حامی راستین آرمان آزادی قدس شریف است"

پورمحمدی: گروهک‌های تکفیری درصدد تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند

نماینده آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امروز شاهد تحرکات روزافزون گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی هستیم، باید دانست که همه آن‌ها درصدد تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی هستند.

 با بیان این‌که حکام عرب مرتجع و وابسته به غرب منطقه، هیچ‌گاه دغدغه آزادی قدس شریف را نداشته‌اند و در حق مردم فلسطین خیانت کرده‌اند، اظهار داشت: شیوخ عرب خون مردم بی‌گناه فلسطین را با اسرائیل معامله کرده‌اند.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی تنها حامی راستین آرمان آزادی قدس شریف بوده است، گفت: در حالی که اعراب همواره بر طبل توخالی حس ناسیونالیستی عربی خود می‌کوبند، اما این مسأله نیز نتوانسته فلسطین را از دست رژیم صهیونیستی برهاند.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که مسأله فلسطین فراتر از مسائل قومی، نژادی، مذهبی و دینی است، گفت: در شرایطی که اعراب فلسطین سنی مذهب هستند، اما شیعیان و جبهه مقاومت شیعی بیشترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را داشته است.

آیت الله پورمحمدی افزود: اگر چنین نگرش و دیدگاهی در دیگر کشورهای اسلامی وجود داشت، دیگر رژیم صهیونیستی قدرتی برای مقابله با وحدت و انسجام میلیونی امت اسلامی نداشت، اما متأسفانه دشمن توانسته با تفرقه افکنی، آزادی فلسطین را از اذهان دور کند.

وی با بیان این‌که روز جهانی قدس تأکیدی بر عدم فراموشی آرمان آزادی قدس شریف است، گفت: بایستی از ظرفیت‌های وحدت‌بخش روز جهانی قدس برای همگرایی امت اسلامی بهره جست، اصلی‌ترین ترس و واهمه دشمنان نیز تحقق این مسأله است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری وجود رژیم نامشروع، جعلی و اشغالگر صهیونیستی در منطقه را منشاء بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های ضداسلامی دانست و تصریح کرد: اگر امروز شاهد تحرکات روزافزون گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی هستیم، باید دانست که همه آن‌ها درصدد تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 تير 1394برچسب:, | 2:44 | نويسنده : شهروند مراغه ای |