امام جمعه مراغه/ مردم در روز قدس با انزجار از صهیونیسم از مذاکره کنندگان حمایت کردند

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی از مذاکره کنندگان تیم ایرانی حمایت کردند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: مذاکره های هسته ای هم اکنون در نقطه حساس خود قرار گرفته و حمایت مردم از گروه ایرانی انگیزه آنان را برای دفاع از حقوق انقلاب و مردم بیشتر می کند.

وی اظهارکرد: مذاکره کنندگان هسته ای به دنبال امضای یک توافق خوب هستند و گروه ایرانی نیز علاوه براین هدف به دنبال حفظ اقتدار و عظمت ایرانی در برابر قدرت های جهانی است.

خطیب جمعه مراغه، حضور مردم ایران دراین راهپیمایی را حمایت بی قید و شرط از انتقاضه فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: بار دیگر مردم ایران پایبندی خود به آرمان های امام راحل، ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و شهدا را در این روز به جهانیان اعلام کردند.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به حادثه تلخ حمله رژیم پهلوی به مسجد جامع گوهرشاد مشهد، گفت: مردم ولایی و مومن ایران اسلامی که برای اعتراض به حکم کشف حجاب در زمان حکومت ظالمانه رضاشاه در این مسجد تجمع کرده بودند، مورد حمله مستبدان رژیم پهلوی قرارگرفته و به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: رشادت های مردم مسلمان در طول تاریخ برای نگهداری از دین و ارزش های دینی را باید زنده نگهداشت و به نسل آینده منتقل کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهارکرد: سالروز این قیام درتقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده که یادآور مردمانی است که همیشه در دفاع از مقدسات خود تا پای جان ایستادگی می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 تير 1394برچسب:, | 16:40 | نويسنده : شهروند مراغه ای |