شهردار: آسفالت 250 هزار مترمربع از معابر مراغه آغاز شد

 شهردار مراغه از شروع عملیات اجرای آسفالت 250 هزار مترمربع از خیابان ها و معابر این شهر با صرف 35 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

 

نادر ابراهیمی، روز سه شنبه در بازدید از اجرای عملیات آسفالت ریزی خیابان اوحدی با بیان اینکه روند اجرای این طرح در ماه های آینده سرعت می گیرد، افزود: در قالب این طرح، روکش آسفالت بیشتر خیابان ها و معابر اصلی این شهر از جمله قدس ، مصطفی خمینی (دانشسرا)، سعدی، شهید باستانی، سرتیپ فلاحی، شهید مدنی ، بلاغلو و دور رینگ کمربندی بطور کلی آسفالت می شود.

وی اظهار کرد: به منظور تامین رفاه حال ساکنان شهرک ولیعصر (عج) در ماه های آینده خیابان حد فاصل میدان پروین اعتصامی و استاد شهریار و میدان پروین اعتصامی تا ورودی شهرک امام حسن (ع) آسفالت می شود.

شهردار مراغه، اجرای روکش آسفالت محوطه میدان تره بار و خیابان تازه احداث مسیر دره انزاب را از دیگر برنامه های عمرانی و خدماتی شهرداری در حوزه اصلاح مبلمان و بهبود عبور و مرور شهری عنوان کرد.

ابراهیمی، با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری مراغه به مناطق محروم حاشیه شهر، ادامه داد: در قالب این طرح خیابان های شهید سلطانی، شهید میرزایی و شهید همتی و کوچه نوری 2 به طور کامل آسفالت می شود.

وی گفت: بخشی از عملیات آسفالت ریزی امسال به خیابان ها و معابر شهرک های ولیعصر ، گلشهر، امام علی و بخشی دیگر نیز به مناطق محروم و حاشیه از جمله پهرآباد، انزاب، امیر کبیر ( میکائیل آباد ) و جهانگیر اختصاص یافته است.

ابراهیمی، از اجرای آسفالت ریزی در محلات و کوچه های شهر به صورت مشارکتی تا سقف 10 میلیارد ریال و به حجم 50 هزار متر مربع خبر داد.

وی گفت: در قالب این طرح 50 درصد هزینه آسفالت توسط ساکنان محلات به عنوان مشارکت تامین و بقیه توسط شهرداری تامین می شود.

وی، از شهروندان متقاضی آسفالت مشارکتی خواست، درخواست های کتبی خود را تا 30 مرداد سال جاری به واحد آسفالت شهرداری ارایه کنند تا در برنامه کاری حوزه عمرانی شهرداری قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:, | 21:45 | نويسنده : شهروند مراغه ای |