معاون اجرایی کانون متفکران: نخستین دفتر شهرستانی کانون متفکران ایران در مراغه راه اندازی می شود

 معاون اجرایی و سخنگوی کانون متفکران ایران گفت: نخستین دفتر شهرستانی این کانون پس از مراکز استان در مراغه راه اندازی می شود.

 

محمد پروین افزود: این کانون به منظور جذب نخبگان کشور و استفاده از تجریبات و نظرات آنان راه اندازی شده و هم اکنون مراحل اخذ مجوز برای راه اندازی دفتر این کانون در این شهرستان پیگیری می شود.
وی اظهار کرد: این کانون یک مجموعه علمی و پژوهشی است که قریب یکهزار نفر عضو رسمی و تایید شده از نخبگان کشور دارد و حدود 400 نفر از آنان روسای دانشگاه ها، پژوهشگران و اساتید برجسته دانشگاه ها است.
معاون اجرایی و سخنگوی کانون متفکران ایران گفت: 115 نفر از نمایندگان فعلی مجلس، 180 نفر از نمایندگان دوره های گذشته و 200 نفر از مدیران ارشد کشور از جمله تعدادی از اعضای کابینه، وزرا، سفرا و استانداران دولت فعلی و دولت های گذشته عضو این کانون هستند.
پروین، ادامه داد: دفتر این کانون در مراغه تا پایان نیمه اول سال جاری راه اندازی و اقدام به جذب نخبگان و فعالان عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی می کند.
وی یادآوری کرد: افرادی که در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه ها نخبه هستند، می توانند با مراجعه به این کانون و ارایه مدارک لازم جهت عضویت اقدام کنند.
پروین، افزود: این کانون پس از بررسی مدارک و مستندات افراد، نسبت به عضویت آن ها تصمیم می گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:, | 23:48 | نويسنده : شهروند مراغه ای |