مربی تیم ملی کانوپولو: دو نفر از ورزشکاران مراغه به اردوی تیم ملی دعوت شدند

 مربی تیم ملی کانوپولو گفت: دو نفر از اعضای تیم کانوپولوی شهرداری مراغه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

اشکان صیادی افزود: دعوت این ورزشکاران به نام های حسن عزتی و علی محمودپور در سایه ارزیابی توانمندی، تلاش و رشد ورزشی آنان توسط کمیته ارزیابی تیم ملی در بیستمین مسابقه های کانوپولو کشور انجام شد.
وی اظهار کرد: در این ارزیابی مقرر شد این دو ورزشکار در پنجمین اردوی تیم ملی که هم اکنون در تهران برگزار می شود، حاضر شده و توانمندی های خود را به حد نصاب سایر اعضای تیم برسانند و در صورت قبولی در تست فنی، همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شوند.
صیادی، ادامه داد: پنجمین اردوی تیم ملی تا هشتم مهر ادامه داشته و اعضای تیم 28 مهر به مسابقه های قهرمانی هنگ کنگ اعزام می شوند.
وی، یادآوری کرد: 10 نفر از اعضای تیم ملی از سه ماه پیش انتخاب شده اند.
بیستمین دوره مسابقه های قهرمانی بزرگسالان کانوپولوی کشور از روز پنجشنبه گذشته با حضور 9 تیم از استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، زنجان، مازندران، اراک و شهرداری مراغه در پیست قایقرانی بوستان یادگاران به مدت دو روز برگزار شد.
تیم اراک، زنجان و گیلان در این مسابقه ها به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
مراغه برای سومین سال متوالی میزبان مسابقه های کشوری کانوپولو بوده که این مسابقه ها به همت مدیریت شهری مراغه و فدراسیون قایقرانی و ورزش و امور جوانان در دریاچه بوستان یادگاران برگزار شد.
رقابت های قهرمانی کانوپولو کشور براساس قوانین فدراسیون بین المللی قایقرانی ICF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 21:23 | نويسنده : شهروند مراغه ای |