رییس اداره راه و شهرسازی مراغه: بارش برف و باران در محور مراغه - هشترود محدودیت دید ایجاد کرد

 رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بارش برف و باران در محورهای کوهستانی این شهرستان و محور مراغه - هشترود محدودیت دید ایجاد کرده است.

 

ناصر حمیدی افزود: بارش متناوب برف دراین منطقه از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد و بارش برف در برخی نقاط محور مراغه - هشترود مشکلاتی برای رانندگان ایجاد کرده است.
وی اظهار کرد: در برخی نقاط این محور از جمله کیلومتر30 تا 50، تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و به همین دلیل نیروهای ترافیکی و راهداری از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی ممانعت می کنند.
رییس اداره راه و شهرسازی مراغه یادآور شد: طبق پیش بینی های هواشناسی، احتمال می رود این محور در ساعات آینده پس از توقف بارش برف با یخبندان مواجه شود.
حمیدی ادامه داد: لغزنندگی دراین محور دور از انتظار نبوده و رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی باید از تردد غیر ضروری خودداری کرده و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق شماره تلفن 194 از وضعیت راه ها باخبر شوند.
وی گفت: هم اکنون تردد در محورهای روستایی و کوهستانی این شهرستان در جریان بوده و کاهش دید و لغزندگی در برخی نقاط از جمله محورهای منتهی به کوه سهند ادامه دارد.
رییس اداره هواشناسی مراغه نیز به خبرنگارایرنا گفت: در24 ساعت گذشته شش میلی متر دراین شهرستان بارندگی رخ داده و با این میزان بارندگی، میانگین بارش در سال زراعی جاری به 81.3 میلیمتر رسیده است.
رامین حاجی زاده افزود: دمای هوای این شهرستان هم اکنون هفت درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده اما احتمال می رود که در24 ساعت آینده دمای هوا به صورت محسوس کاهش یابد.
وی با بیان اینکه بارش های 24 ساعت گذشته این شهرستان درارتفاعات سهند به صورت برف بوده، اظهارکرد: در24 ساعت آینده هوای این شهرستان تمام ابری گاهی با بارش باران همراه خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:, | 8:22 | نويسنده : شهروند مراغه ای |