مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه: پیروی از فرامین رهبری راه های نفوذ دشمنان را مسدود می کند

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: پیروی و اطاعت از ولایت فقیه و رهبری به عنوان شاخص اصلی جامعه اسلامی، راه های نفوذ دشمنان را برای ایجاد تزلزل در ارکان نظام اسلامی می بندد.

 

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، روز پنجشنبه در جمع بسیجیان این شهرستان در پایگاه خاتم الانبیا افزود: بسیج به عنوان نهادی مقدس، همواره در خط ولایت و رهبری بوده و در هشت سال دفاع مقدس و در زمان کنونی هرگز از روحیه استکبارستیزی خود گامی عقب تر نگذاشته و مروج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است.
وی، یادآوری کرد: بسیجیان همواره یاوران حق، همدل و همزبان، اهل ایثار و شهادت بوده و در روزها و صحنه های خطیر سپری مطمئن برای ملت هستند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه، با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر خطر نفوذ دشمن در داخل کشور، اظهار کرد: دشمن تمامی راه ها را حتی در قالب جنگ سخت و نرم، تهدیدها، تحریم ها و هجمه های فرهنگی برای ضربه زدن به نظام اسلامی امتحان کرده و اکنون راهبرد نفوذ را برای این منظور انتخاب کرده است.
حجت الاسلام فیضی زاده، ادامه داد: نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی چشم به انتخابات پیش رو به ویژه انتخابات مجلس خبرگان رهبری دوخته و برنامه و نقشه های شومی در سر دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:, | 12:34 | نويسنده : شهروند مراغه ای |