تسلط امام خامنه ای بر موضوع هسته ای از زبان دواتگری
تیتر خبرگزاری مهر
 
من رو به یاد یک جمله بسیار عالی انداخت:
 
جلو زدن و عقب ماندن از خط رهبری خطاست.!!!
 
آقای نماینده اینو خوب اومدی ولی من یه چیزی میگم نامحرم ها نشوند!!!
 
افراط گران چپ و راست هردو به یک اندازه خطرناک اند!!
 
 
دواتگری:

رهبر معظم انقلاب به روند مذاکرات هسته ای اشرافیت تمام دارند

 
تبریز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک دیپلمات به تمام معنا هستند، گفت: ایشان به روند مذاکرات هسته ای اشرافیت تمام دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری عصر شنبه در همایش روز دانشجو در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه های مراغه با اشاره به اینکه کسی که تمدید مذاکرات هسته ای را خیانت می داند رهبری را قبول ندارد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تمدید مذاکرات مخالف نبودند ولی با این حال برخی افراد در رسانه ها سعی می کنند این مطلب را عوض کنند و بگویند که تمدید مذاکرات خیانت به کشور بود.

وی با بیان اینکه بدون شک هیئت مذاکره کننده کشورمان در دیپلماسی های خود از استقلال ملی کشورمان دفاع می کنند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی کامل اجازه مذاکرات را صادر کردند و اکنون نیز بر همه ابعاد این موضوع آگاه هستند و دنبال می کنند.

دواتگری سپس با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارها قرار گیرد، افزود: کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارد و قانون اساسی را قبول می کند باید منویات رهبری را همواره مورد توجه قرار داده و طبق آنها عمل کند.

وی با بیان اینکه مسایل داخلی و خارجی و خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای، در شورای عالی امنیت ملی بررسی و مصوبات آن پس از تائید رهبری به دستگاه دیپلماسی منعکس می کند، ادامه داد: سپس وزارت خارجه نیز در قالب نسخه ای که در اختیار او گذاشته شده، حرکت می کند و روند مذاکرات را پیش می برد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو نیز گفت: دانشجویان در مقطع کنونی وظایف سنگینی بر دوش دارند و باید علاوه بر تحصیل علم به آگاهی بخشی جامعه نیز کمک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, | 17:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |