اعزام 170 روحانی به مساجد مراغه

رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: اعزام 170 روحانی و مبلغ برای تبلیغ امور دینی و مذهبی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

 

حجت الاسلام علی امیری افزود: بیان احکام و برگزاری جلسات تلاوت و تفسیر مفاهیم قرآنی در این ماه در راس برنامه های مبلغان قرار دارد.
وی با بیان اینکه 155 نفر از این روحانیان، بومی و 15 نفر نیز اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم به این شهرستان هستند، اظهار کرد: از این تعداد روحانی بیش از 60 درصد به روستاها اعزام شده و بقیه نیز در مساجد شهری مشغول به تبلیغ می شوند.
رییس تبلیغات اسلامی مراغه یادآور شد: رمضان، بهترین فرصت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده و در طول این ماه محافل انس با قرآن در تمام مساجد این شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام امیری، ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر، مسابقه های فرهنگی، برپایی نماز جماعت در تمام مساجد و بازدید مسئولان از مساجد، از دیگر برنامه های مهم این سازمان در ماه رمضان است.
وی گفت: تبلیغ دین، تفسیر سوره لقمان و ترویج سبک زندگی اسلامی از محورهای مورد بحث و توجه روحانیون اعزامی در مساجد این شهرستان در این ماه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, | 13:4 | نويسنده : شهروند مراغه ای |